
Μας είπε, επίσης, ότι πρώτα θα γίνει κάτι που θα γονατίσει την Αμερική. Θα πάψει να είναι υπερδύναμη.Υπερδύναμη θα είναι η Ρωσία και μετά θα συμβούν τα γεγονότα. Επίσης, μας είπε : «Όλοι εσείς που είστε εδώ (ήμασταν εννέα άτομα διαφόρων ηλικιών) θα πάτε στην Πόλη και θα είναι ελληνκή. Εγώ όμως δε θα προλάβω. Θα έχω φύγει για τον ουρανό!!!» [Από το βιβλίο +Πατήρ Ιωάννης Καλαΐδης (Παπά – Γιάννης), (1925 – 2009), Σελ.141 -142) ] Στην δεύτερη μαρτυρία του κ. Μιλτιάδη Τσεσμετζή, εκπαιδευτικού, αναφέρεται :
«Το 2004 κατά την διάρκεια δύο επισκέψεων που κάναμε στον παπά-Γιάννη, αυτός μας μίλησε για την Κωνσταντινούπολη. Μας είπε ότι όταν επισκέφθηκε τον Όσιο πατέρα Παΐσιο στο μοναστήρι της Σουρωτής, ο τελευταίος του είπε : «Πάτερ Ιωάννη, πλησιάζει ο καιρός που θα πάρουμε την Κωνσταντινούπολη».
Όπως βλέπουμε στην πρώτη μαρτυρία η οποία μοιάζει πιο γενική, αφήνεται να εννοηθεί ότι οι ΗΠΑ θα γονατίσουν πριν από τα πολεμικά γεγονότα ενώ στην δεύτερη που δείχνει και πιο ακριβής, είναι σαφές ότι το γονάτισμα των ΗΠΑ θα γίνει στο μεσοδιάστημα που θα έχουν οι Ρώσοι την Πόλη στην κατοχή τους.
Σε άλλη μαρτυρία του Ανέστη Μαυροκέφαλου, αναφέρεται ως προς τον λόγο που οι ΗΠΑ θα γονατίσουν : «Λίγο πριν κοιμηθεί μας ανέφερε ότι τα χρόνια που σχετίζονται με την Κωνσταντινούπολη είναι πολύ κοντά, πως εγώ θα αναχωρήσω για την Ουράνια πατρίδα αλλά εσείς θα τα προλάβετε, θα τα ζήσετε. Ακόμη ανέφερε ότι η Αμερική θα πάθει μεγάλη γεωλογική-βιολογική καταστροφή (επίθεση Αράβων) για τις καταστροφές που έχουν προξενήσει και τον άδικο θάνατο τόσων αθώων ανθρώπων».
ΠΗΓΗ http://hggiken.pblogs.gr
+++
anargyros61
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου