
Άντε γιατί μας πρήξατε…. Αρκετά με τους χάρτες κύριοι με τις «μεγάλες πατρίδες» σας.
Πάρτε και έναν ΕΛΛΗΝΙΚΟ χάρτη για να μη κάνετε λάθος στα σύνορα.!!! Σημειωτέων οτι λείπει η Σικελία και η κάτω Ιταλία, και φυσικα περιοχές του Β. Πόλου που περικλείει την περιοχή του «Ητη » όπου εκεί ζουν απόγονοι του Μ. Αλεξάνδρου.
Επίσης ο χάρτης δεν αναφέρει τις ελληνικότατες δυτικές Ινδίες στις οποίες ακόμα υπάρχουν ελληνικοί πληθυσμοί.
Τρις φορές οι Ελληνες ηταν παγκόσμιοι κατακτητές ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ λόγο κουλτούρας .
1]Αυτοκρατορία του Μ. Αλεξάνδρου ,
2] Ρωμαϊκή αυτοκρατορία
3] Βυζαντινη αυτοκρατορία ,
τώρα, όσο και να μην θέλετε να το πιστευετε θα είναι η 4η αυτοκρατορία των ελληνων !
ΠΗΓΗ
thesecretrealtruth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου