Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

Για τα γενέθλια της βασίλισσας έπρεπε να πεθάνει η ΦΩΝΗ μέσα στο μαύρο καθρέφτη του 911 στις 116

queen-1-662767
Εχθές αναρωτηθήκαμε σαν ομάδα των Κατοχικών αν είχαμε κάποια θυσία γιατί είχαμε καθρέφτη;;; Τσουπ η βασίλισσα έκλεισε τα 90 
Grimmie

χρονάκια της στις 21/4 αλλά τα εόρτασε εχθές με δώρο την κοπέλα και τη ροή αίματος….Η ΦΩΝΗ είχε την σειρά να κάνει τη μάζα να φωνάξει ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ…πάντα μέσα στους καθρέφτες φίλοι των ΚΑΤΟΧΙΚΩΝ ΝΕΩΝ!
Βέβαια δεν γνωρίζω αν η κοπέλα δεν είναι και μέσα στο κόλπο…κοιτάζοντας τα 6ΑΡΙΑ που μας προβάλλει στην παραπάνω εικόνα!!! Όλα είναι πιθανά και μπορεί να της έδωσαν και αρκετό χρήμα για αυτούς εδώ τους συμβολισμούς του υποσυνείδητου της μάζας.Ο μαύρος καθρέφτης της βασίλισσας ζήτησε θυσία στα ΔΕΥΤΕΡΑ γενέθλια της ΣΚΑΤOΓΡΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ τα γενέθλιά της… εχθές ξαναγιόρτασε γιατί ΔΟΥΛΕΙΆ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΝΕΙ…. με τις δικές τους ημερομηνίες και εορτές που δεν τις καταλαβαίνει όποιος δεν ανοίκει στην ΛΕΣΧΗ… Σε μια καλή εορτή τους πέφτει αίμα μέσα στον καθρέφτη και για αυτό ξαναγιορτάζει στην ημερομηνία 116=911…ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΔΟΥΑΡΔΟΣ Ο 7ος που εόρταζε τα γενέθλια του στις 911 (γεννημένος στις 9 Νοεμβρίου ο Edward VII)…για να καταλαβαίνουν κάποιοι πόσο βαθιά είναι η τρυπα του λαγού.
Ολο και κάποιος μουσικός….όλο και κάποιος τραγουδιστής θα δωριστεί στον θεό τους για την προσκόμιση της ενέργειας…στον κανιβαλικό πολιτισμό τους.
Η θυσία της κοπέλας της ΦΩΝΗΣ (που μπορεί να μην) έπεσε για τη σκατόγρια… σοκαρίζοντας τη μάζα μέσα την μουσική ακολουθία του μουσικού κέντρου…
ΒΑΡΑΤΕ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΧΤΕΣ!!! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΒΑΡΑΝΕ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ….ΟΥΣΤ ΚΤΗΝΗ!!!
ΚΟΤΑΞ για τα Κατοχικά Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου