Κυριακή 8 Μαΐου 2016

ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;; Απέραντο το Εβραϊκό μίσος για τους Έλληνες!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ!

‘Ο αντισημιτισμός είναι το σύμπτωμα, η αντίδραση, ενώ το αίτιο και η δράση είναι ο σημιτισμός». [Έρνστ Ζούντελ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου