Εγκληματική ομάδα μεταναστών αφορούσε η υπόθεση αρπαγής ενός 23χρονου από το Νεπαλ, που εξιχνιάστηκε σήμερα από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, ύστερα από την συνεργασία με το αντίστοιχο τμήμα της Θεσσαλονίκης
Ο 23χρονος από το Νεπάλ, έπεσε θύμα αρπαγής στις 30 Μαρτίου στην Αθήνα, από 5 επίσης αλλοδαπούς, με καταγωγή από το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, την Ινδία και το Νεπάλ, οι οποίοι δρούσαν ανενόχλητοι και ζητούσαν λύτρα από οικογένειες θυμάτων.
Ωστόσο οι αρχές εντόπισαν τον 23χρονο δεμένο χειροπόδαρα και βαριά τραυματισμένο, σε ένα μικρό διαμέρισμα στην Αττική, ύστερα από την επικοινωνία των δραστών με την οικογένεια του θύματος, ενώ οδηγήθηκαν και στα ίχνη τους, από τα εν λόγω τηλεφωνήματα.
Όπως έγινε γνωστό η εγκληματική ομάδα, πραγματοποιούσε συχνά απαγωγές αλλοδαπών και ζητούσε λύτρα, από τις οικογένειες των θυμάτων.
Οι δράστες έχουν πλέον οδηγηθεί στο αρμόδιο τμήμα και θα δικαστούν.
ΠΗΓΗ:http://www.voicenews.gr/index.php/ellada/65617-entopistike-egklimatiki-omada-metanaston-stin-attiki.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου