Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Το έκρυψαν! "Πρόσφυγες" επιτέθηκαν σε στρατιώτες...

 Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν στην Εγνατία οδό, πριν από λίγη ώρα, όταν μετανάστες και πρόσφυγες από τον Κατσικά Ιωαννίνων, επιτέθηκαν στους άντρες της αστυνομίας. 
Ταυτόγχρονα, πεδίο μάχης θυμίζει και το Κέντρο Φιλοξενίας, με τις πληροφορίες να θέλουν 5 στρατιώτες να έχουν τραυματιστεί, από την συμπλοκή με τους μετανάστες.
Οι μετανάστες μετά τα επεισόδια που δημιούργησαν στα Ιωάννινα, έφυγαν από το κέντρο φιλοξενίας και προχώρησαν σε μπλόκο της Εγνατία οδού, με αποτέλεσμα να επέμβουν οι άντρες της αστυνομίας, στους οποίους πέταξαν ξύλα και πέτρες.
Για την ώρα δεν υπάρχουν περαιτέρω πληροφορίες για την κατάσταση των στρατιωτών, ωστόσο το κλίμα θεωρείται εμπόλεμο. 

ΠΗΓΗ:http://www.voicenews.gr/index.php/eidiseis-panw/65620-tora-petropolemos-stin-egnatia-odo.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου