Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΙΔΗΣΗ για ΕΛΛΗΝΕΣ! Προς ΘΕΟΥ, μην το διαβάσετε όσοι πάσχετε από ταχυκαρδίες! Δεν φέρουμε καμία ευθύνη!!! (EΓΓΡΑΦΑ)

Όσοι είστε ευαίσθητοι σε ισχυρές συγκινήσεις μην κάνετε κλικ…
Το Α Π Υ Θ Μ Ε Ν Α Ανθελληνικό κράτος «μας», προτρέπει τους αλλοδαπούς, να μην …καταβάλουν φόρους!
Ενδεικτική είναι η Σύμβαση, που υπέγραψε πρό 17 παρακαλώ ετών(!), με το κράτος της Αλβανίας!
(ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΔΩ! Η ίδια πολιτική – νομοθεσία, ισχύει για όλους τους αλλοδαπούς, ανεξαιρέτως χώρας καταγωγής! ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;)
 ΣΕ ΑΠΛΑ, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, με Νόμο του Κράτους, οι αλλοδαποί, ΔΕΝ πληρώνουν φόρους!!!…
ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ.2755 1Φ.Ε.Κ. 252/19.11.99/τ.Α’ Κύρωση της Συμβάσεως, μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Αλβανίας.
 Δείτε το ΦΕΚ:
teyxos1
ΔΕΙΤΕ την μετάφραση του ΦΕΚ στα Ελληνικά εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου