Παρασκευή 18 Μαρτίου 2016

Τουρκία: ’’Άρρωστοι’’ είναι οι Έλληνες…

Ο εκπρόσωπος του τουρκικού υπουργείου Εξωτερικών, Ταντζού Μπίλγκιτς προέβη σε μια πλήρως απαξιωτική δήλωσε χαρακτηρίζοντας άρρωστους τους Έλληνες και τους Αρμένιους που πιστεύουν για την γενοκτονία των χριστιανών της Ανατολής πως διαπράχθηκε από τους Οθωμανούς και τους Κεμαλικούς.
Μάλιστα οι Τούρκοι προσπαθούν να γυρίσουν τούμπα την κατάσταση αναφέροντας πως αυτές οι κατηγορίες είναι φασιστικές και ότι δεν έχουν διαπράξει γενοκτονία αλλά έχουν υποστεί κι όλας από τους χριστιανούς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου