Σοκάρει η είδηση του τραγικού χαμού ενός 16χρονου αγοριού το οποίο έχασε την πνοή του κοντά στην πλατεία Αμερικής, εξαιτίας της πείνας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο νεαρός άνδρας είχε να φάει πολλές ημέρες και ο οργανισμός του εξασθένισε τόσο που δεν άντεξε.
Η τραγική είδηση δεν έπαιξε σε κανένα ΜΜΕ. Γιατί; Θα έπρεπε να ντρέπονται…
Η τραγική είδηση δεν έπαιξε σε κανένα ΜΜΕ. Γιατί; Θα έπρεπε να ντρέπονται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου