Η…υπουργάρα μας του Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πηγαίνει στη Θεσσαλονίκη για την έκθεση Τουρισμού...Μέχρι
εδώ όλα καλά… Όμως η Όλγα ως γνωστόν είναι…γαλαζοαίματη και όταν
μετακινείται χρειάζεται ολόκληρη κουστωδία με δικά μας χρήματα
φυσικά.Δείτε στα επίσημα έγγραφα ότι χρειάζονται….
τρεις αστυνομικοί και ένας τέταρτος -ο σοφέρ της- μάλλον αστυνομικός και αυτός για την ασφάλεια της, και άλλοι τέσσερις συνεργάτες της για να τη…συμβουλεύουν στην ομιλία της !!!!
τρεις αστυνομικοί και ένας τέταρτος -ο σοφέρ της- μάλλον αστυνομικός και αυτός για την ασφάλεια της, και άλλοι τέσσερις συνεργάτες της για να τη…συμβουλεύουν στην ομιλία της !!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου